Monday, February 7, 2011

Just for me


Yes, this one is just for me. I have to still figure out where I'm gonna hang it. Do I frame it? I was thinking of putting an empty frame on the wall and then hang the canvas in the middle. That way I could exchange the paintings when I get bored of them? What do you think? How do you hang your paintings?

Inspired by Laura Milnor.

P.S. And I have another painting ready to show but since certain someone who is reading my blog didn't invite me to her birthday she's not getting it. :)) If you want a birthday gift from me you need to feed me cake. Are you getting this certain someone?!" :)))


Share/Save/Bookmark

10 comments:

  1. aha! aktualno, aktualno... :)))

    ReplyDelete
  2. Prav luštna slikica!Mislim, da bi bila v redu tudi brez okvirja!

    ReplyDelete
  3. Prav je, da narediš kakšno sliko tudi samo zase, še posebej z enim tvojih verjetno priljubljenejših motivov. :)

    Glede okvirja - meni je veliko slik celo bolj všeč brez okvirja; pri mojih bi šlo to sicer bolj težko, ker so na steklu. Ni preveč priročno. :)

    ReplyDelete
  4. Čudovita je in prav je, da najlepše ostanejo pri tebi. Glede okvirja, pa mi je tvoja ideja prav simpatična ;)

    ReplyDelete
  5. I LOVE this kitty painting. The bold background colors look wonderful against the stark blackness of the kitty. And the tree is just beautiful! I don't blame you for keeping this one!!! Theresa

    ReplyDelete
  6. Lepa. Sem si danes ogledala vse preostale :)), čudovite so. Lp

    ReplyDelete
  7. joj, tale slikca me pa na mojega medyja spominja!
    - moji tako ljubi barvi mačkonov!
    krasna je!
    lp
    iris

    ReplyDelete

Popular Posts

 
Go To Top