Wednesday, June 3, 2009

Mermaid

Well, here she is. No bad hair day today. :) I love the movement in her hair, don´t you? I didn´t take as many pictures as I would´ve liked but you can see the progress anyway. I collaged her "dress", I don´t know how to call it. :) I was thinking of doing fish scales but decided on a collage instead as I liked the scrapbook paper that I used. And you can see in the slide that her expression was rather gloom so I made her lighten up a bit and put some curvy lines in the corners of her lips. I placed her to the left so that the bright circle of the background would show cause I love how that came out. I could´ve filled up the space on the right side of the painting but I decided not to. I like her this way. :)



Share/Save/Bookmark

5 comments:

  1. Super izgleda. Tudi jaz sem se želela vpisati v tečaj, ki ga organizira Suzi, pa nisem bodbila potrditve. Najbrž ima precej zasedeno. Mogoče drugič. Ti sporočim.

    Bodi lepo,Tanja

    ReplyDelete
  2. Lepa morska deklica je nastala :) me je prav zanimalo, kako boš tisto frizuro uporabila :)
    Vsekakor ti res dobro denejo tile tečaji, saj si zato pokazala en čisto svoj svet, ki ga čez čestitkarstvo ne bi. Rada pogledam tale tvoj drugi dom.

    ReplyDelete
  3. tale deklica je pa krasna nastala - edino obraz mi je še malo čuden (nisem navajena) ampak vaja dela mojstra ane. Ta tvoj blog mi je čista poživitev, se mi zdi, da se s čestitkami en mičken ponavljaš,sej mi ne zameriš, če tako rečem, ampak tale blog je pa super poživitev :)

    ReplyDelete
  4. Ravno ko sem občudovala tvojo novo umetnijo, je prišel mimo moj 4,5 letnik in komentiral: Mami, to je pa lepo. A si to ti narisala? ... ja, si le želim.
    Bodi lepo, Maja

    ReplyDelete
  5. she is very pretty!

    ReplyDelete

Popular Posts

 
Go To Top